7 augusti 2012

Hej i sommarvärmen!

I natt drömde jag om att julskyltningen och julsortimenten i butikerna redan började dyka upp nu i början av augusti. Vad var min första tanke just då där i drömmen? Jo, att uppdatera bloggen och berätta om det för er såklart! 

Vad har hunnit hända sedan sist vi hördes av där i slutet av December då? Jag har hunnit med att sluta gymnasiet och ta studenten, firat juniafton, njutit av sommaren, fyllt 19 år, festat och ja, helt enkelt gjort sådanna saker man bör göra när man är ung och dum, haha. I sommar har jag dessutom njutit av glöggdrickande, pepparkaksätande, julmusikslyssnade och juliskummsätande. Juliskummet var verkligen inte någon hitt..

Om fem månader är det dags igen, men julbloggen drar igång mycket tidigare än så. Har mycket finfint att bjuda på i höst och vintermörkret. Mängder av recept och pyssel, stämningsfulla bilder och julens uppladdningar kommer ni att kunna få följa med på. I oktober drar bloggen igång igen, men kika in här under september - man vet aldrig vad som kan dyka upp!

Nu ska jag fortsätta att njuta av sommaren, äta jordgubbar och smyglyssna på julmusik. Den 22 augusti drar jag och Angelinn, en av mina bästa vänner, iväg till Alanya, Turkiet, för att njuta och ladda upp batterierna inför höstens alla äventyr. Om ni vill höra mer från mig så kan ni kika in på min blogg GoTherese. Annars så får ni ha det så bra tills vi hörs igen senare i höst!

Många kramar

Therese


Emelie, jag och Bella - studenten!!  Bella's foto.


4 kommentarer:

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Kul att få ett ansikte på dig. Ha det så kul i Turkiet :-)

Anonym sa...

Njut av ledigheten en stund till, även om JULBLOGGAR är kul är det ändock sommar en tid till.
ALANYA härlig stad SKÖT om ER
o NJUT av härliga bad
Kram tills vi åter träffas på DIN JUlblogg

Wladimir aka Xmasfrak sa...

Underbar blogg som jag ser fram emot att få läsa mer av i höst.
Har nytt adress http://xmasfreak.blogspot.se
Som vanligt fylld av recensioner av de senaste julskivorna och julfilmerna.
vi ses i höst!

Thischristmas sa...

Åh underbart! Kmr kika in lite då o då fram till oktober! Kram!