21 december 2011

21 december

Idag är det skolavslutningsdag. Ge mig ett högt halleluja - halleluja!! (Jag är så oerhört, innerligt glad över att den här hemska terminen är över. Äntligen lov och vila. Usch vad jag ska njuta!!) Skolavslutningen är avklarad och nu bär färden av mot Carolines hem för traditionellt glögg/jul/avslutningsmys med glögg, pepparkakor, godis, pepparkaksscones och allt gott som man kan tänka sig. Dessutom blir det presentutdelning oss vänner emellan. Det ska bli spännande att se vad jag får och hur min "hemliga vän" (som inte är så hemlig längre - ja, jag råkade försäga mig. Inte bara en gång utan fler än handen har fingrar...) reagerar på sin present...

Ikväll blir det lilljulfirande med pappa och mozartkulbakning. Vi hörs!

1 kommentar:

Lina sa...

Åh, jag har också gjort Moxartkulor idag! MUMS!