21 december 2011

Julfirande

Nu är julfirande nummer ett över. Mitt julfirande med pappafamiljen. Ett något mindre, men absolut lika gott julbord dukades upp. Lax, ägg, vörtbröd, köttbullar, korv, rödbetssallad, julmust och en god svampomelett bjöds det bland annat på. Sedan följde julklapsöppning där ett paket öppnades i taget (som jag tycker att det ska vara. Gillar inte riktigt allt det där stressandet när alla sliter upp paketen, som man lagt ner så mycket tid och omsorg på!) och alla fokuserade på personen med ett paket i hand. Jag fick en fin glaskaraff, en mysig tröja, Alex Schulmans bok 'Att vara med henne...', en vegitarisk kokbok och 2000 kr från pappasidan av släkten. Jättefina och bra presenter - där lyckades de rikigt bra! Tidigare idag fick jag dessutom en fulsöt dinsosauriekasse (haha), en anteckningsbok och ett par söta örhägen från min fina vän Angelinn (som förövrigt snart har ett körkort i sin hand. Lycka till!!).

Helmysig dag har det vart i alla fall, även om jag satt uppe till 02:00 i natt med årets sista skolinlämning och knappt fick någon sömn i natt. En underhållande skolavslutning, glöggpartymys hos Carro och mozartkulebakning bestod min dag förövrigt av. Hur många plus? 6 av 5 möjliga! Lycka


Inga kommentarer: