23 augusti 2015

I butik: Åhlens


Även Åhlens bjussar på en massa snygga julsaker i år. Stilrent, trendigt och lite kitch på det! Vet inte riktigt vad jag tycker om XMAS-lampan som ni ser här under. En del av mig är lite tveksam, men samtidigt är det ju också ruskigt snyggt på något sätt. Vad tycker ni?

Även här ser vi mycket traditionellt och guld, mycket guld. Här nedan ser ni mina absoluta favoriter so far. Priserna hittar ni längst ner på sidan och notera där också vilket bra pris det är på den svara adventsstaken. Helt klart ett köp för min del!

XMAS 399:- Fat 79:- Kopp 99:- Lykta 299:- Kottkrans 199:- Videkrans 229:- Ljusstake 129:- Påslakan 399:-

2 kommentarer:

Emma sa...

Vad fina saker! Gillade allt på översta bilden, utom just xmas-lampan :)

Maries strålande jul sa...

Många fina julsaker, men xmas-lampan lär inte hamna hos mig😉