7 november 2014

Härliga, härliga fredag + onlineshopping

Hemma från jobbet idag på grund av att jag har ont i huvudet. Tror att det är de senaste veckornas stress och press som tar ut sin rätt, och i kombination med min 'fobi' för att ha huvudvärk var valet att stanna hemma rätt given. Efter några timmars slöande i sängen och sedan framför tv:en så börjar det äntligen släppa. Så skönt!!

Öppnade spotify och började fila lite på en julspellista till 2014 och vår julfest som vi kommer ha. Surfade därefter ännu en gång in på hm's hemsida och kollade in julutbudet. Tycker de har fått in så fantastiskt fina julkulor i all sin enkelhet. Eftersom det blir min och L's första jul 'på riktigt' (förra året var vi ju i Thailand) så är det som sagt var en del saker som behövs köpas nytt. Det känns som om den här julen inte blir så galen inredningsmässigt, utan raka motsatsen, och att inredningen får komma lite pö om pö och växa fram allt eftersom, då vi (läs: jag) inte riktigt vet vad som passar eller inte. Och som sagt var kommer den vara rätt klassisk i sin utformning. Det känns riktigt kul i alla fall och framför allt enormt mysigt!

 


Detta klickade jag ner i shoppingkorgen i alla fall. Handdukarna är jag fortfarande lite osäker på... Hm eller ett gäng från Lexington?! Och sen råkade några klänningar följa med också. Hm, får se hur det slutar. Kulorna och kudden här under ska i alla fall komma hem till oss!


Alla bilder i inlägget är från HM Home.




1 kommentar:

Victoria sa...

Vilka fina kulor. Måste nog kolla in hms hemsida tror jag