9 november 2014

Lantliv 2013


Inspirerande bilder från Lantlivs stora julspecial, 2013. Som för övrig mamma köpte åt mig, då jag var i Australien. Såg några bilder inifrån tidningen på instagram och fick ett extremt ha-begär och en enorm längtan hem till julen. Vilket gjorde att jag "beställde" hem den av henne och så låg den där på min alldeles egna säng och väntade på mig... När jag handlar nästa gång kommer år 2014's nummer garanterat att slinka med ner i korgen!


Just äppeldrinken till vänster kommer vi att bjuda på som välkomstdrink på vår julfest. Äppeljuice och calvados innehåller den om jag inte mins helt fel!


1 kommentar:

Charlie CS- Kulturtanten som älskar julen! sa...

Bra att läsa sina gamla inlägg. Då hittade jag tillbaka hit, hade länkat till din blogg 2012. Men nu ska jag lägga in dig bland mina bokmärken och lägga en länk i min julblogg jag startade upp förra året!

Finns du bland jultoppens bloggar?