4 november 2014

Länge sedan

Nu var det väääldigt länge sedan jag skrev. Anledningen till det är att jag har haft helt fullt upp av totalt o-juliga saker och därför varken haft något att skriva om eller någon tid till att göra det. Bland annat har jag och pojkvännen spenderat en natt på Hilton i Stockholm, stått i ett eldhav av bengaler och hejat fram Bajen till att gå upp i allsvenskan, umgåtts med mina allra närmaste vänner och jobbat, jobbat, jobbat. Och köpt världen sötaste lilla katt!

Idag var vi dock iväg och storhandlade på Willys, där de verkligen hade fått fram mycket julsaker och julgott. Det enda som fick följa med hem var dock den här julljusstaken:

Svart och söt, precis som jag ville ha den. Jag hade egentligen planerat att köpa en annan, helsvart och utan en massa krussiduller, men den här var ännu sötare med alla sina små hjärtan. Och dessutom med tanke på hur mycket den kostade (199 kr!) behövde jag inte fundera länge. Ett stort minus var att då själva kontakten till eluttaget saknades (!!!) och att ljusen i staken lös för svagt. Men, det är bara några småsaker som lätt kan fixas till så jag är riktigt nöjd ändå!

I butiken såg jag även en ny tidning som såg ut att vara helt i min smak: Underbara julhem


Någon som läst den ännu? Värt att köpa? Den står definitivt på min att-köpa-lista nästa gång!

1 kommentar:

Denise - Min Glittriga Jul sa...

Man får sina perioder som man inte riktigt hinner med sin julblogg. Men desto bättre är det ju, när man har nåt juligt att komma med :)

Jultidningen är jag också intresserad av, har inte sett den i någon butik, men ska absolut hålla utkik efter den! Tack för tipset :)