9 december 2010

Glöggparty!

Håller på och förbereder lite här hemma inför morgondagens glöggparty. Några av de bästa vännerna är inbjudna för glöggmys, presentutbyte, julmusik och en massa prat. Och lite idol blir det nog också - det är ju finaldags!

Jag ska bjuda på mat, glögg och mina julmuffins (ska lägga upp receptet snart!). De andra kommer bla. att ta med julmust, lussebullar, knäck, pepparkakor, skumtomtar osv. Jag tror att det blir en mysig kväll!

Nu ska jag städa lite till, plugga ännu mer inför matteprovet i morgon och även för fotojobbet innan skolan och glöggpartyt i morgon.
Snacka om fullt schema! Upp vid halv 7, fotojobb till 12, till skolan för att göra ett matteprov och en svenskaredovisning, efter det bär det av hemåt mot glöggpartyt.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Har packat in min julklapp nu :) Det kommer bli kul imorgon!

t sa...

hejsan! :)

Vinnaren av SUMOpix tävlingen på 300 kr avslöjas idag kl 11! missa inte att gå in och kolla om det blev du! :)
Kramar

Emelie sa...

Wiieee!!!!! längtar till ikväll!