26 december 2010

Julafton

Julafton då - efter frukost, öppning av våra julstrumpor och lite sistaminutenpaketinslagning tog vi bilen till mormor. Väl framme hjälpte vi till att laga lite mat och fixa fika, tills Kalle började och alla samlades - mormor, gammelmormor, mamma, jag, syster, Bella, morbror, moster och kusinerna - framför tv:n. Efter Kalle åkte alla hem till min morbror och hans familj´s hus för att fortsätta julfirandet med mat och presentöppning. Det hela slutade med att vi satt uppe i princip resten av natten och kollade på en massa filmer.

När vi kom hem från julfirandet hos mormor och kusinerna, slappade vi bara framför tv:n resten av dagen med en massa godis och bra filmer. Vi var helt slut efter att ha suttit uppe nästan hela natten och efter att ha fått så lite sömn vi fick.

Såhär såg det ut när vi åkte till mormor i fredags. Ett underbart, Svenskt vinterlandskap!



Julmys!
De presenter jag fick...

...och de jag gav!
Alla presenter jag gav var dessutom inslagna i endast återvunna material

Inga kommentarer: