27 oktober 2011

H&M home jul 2011

Idag så släpptes äntligen(!) H&M sin julkollektion i webbshopen. Gissa om jag blev besviken! Det var inte alls mycket som var fint och framför allt så kändes det inte så juligt... Det kanske kommer att komma in mer saker längre fram? Men med tanke på de fina inspirationsbilderna som kom ut tidigare i år så blev jag som sagt var riktigt besviken. Jag hittade någon favorit, men det kommer knappast att bli någon beställning i år.

Har ni sett kollektionen? Vad tycker ni? Fint, fult, snyggt, hemskt? Dela med er av er tankar för mig!




Tack för tipset Sofia!

5 kommentarer:

Emma - 24 december sa...

Sv. Ja, jag hoppas också...snö skulle verkligen sitta fint åtminstone till första advent =)

Vad det gäller HMs julkollektion så blev jag faktiskt också besviken... jag fastnade för nån entaka grej, bla ett påslakanset som jag vet skulle passa i vårt sovrum. Men sååå himla mycket mer än det var det verkligen inte. Synd!

Anonym sa...

Jag blev helt upprymd och älskade typ allt :) Jag köpte en del från förra årets kollektion och det var kul att kunna komplettera med fler produkter i samma stil i år.

Jag tycker alltid att deras produkter (inredning alltså- inte kläderna!) är mycket finare i verkligheten än på bilderna. Enorm skillnad tycker jag, det är sällan de får fram hur fina sakerna är i verkligheten. Är alltid supernöjd med det jag beställt från HM Home.

Jag har kört med mycket vitt de senaste jularna och bara sparsamt med rött så jag köpte lite mer vita saker nu, några kuddfodral och en hel del glitter att hänga i granen.

Något som jag verkligen fastnade för (men inte köpte) var "pompom-boll" pyntet. Det såg inte så märkvärdigt ut på produktbilderna men sen hittade jag en inspirationsbild (de i Musse Pigg stil) där man såg en liten gran pyntad med dessa. Jättesnyggt! Hade jag sett den bilden innan jag lade beställningen hade jag nog köpt på mig några sådana också.

Sofia

Emelies Christmas sa...

Hej!
Tänkte bara meddela dig om att jag har länkat dig i ett inlägg på min blogg där jag kommer samla alla julbloggar som jag kan finna.
Saknar du någon julblogg i mitt inlägg så säg gärna till!

Ha det gott så länge!
Kram Emelie

Therese sa...

Oh det har jag inte sett, ska gå in och titta! :) Tråkigt att du inte gillade det dock.
Sv: Absolut, det kommer en recension sedan. :)

Lina sa...

Fick den där kudden förra året och älskar den galet mycket! Jättefin!