21 november 2012

Can´t wrap this

Jag gillar att slå in presenter, man skulle kunna säga att jag rent utav älskar att göra det. Att sitta där och omsorgsfullt slå in paketen med fint papper och fina snören, att göra "blommor" och lacka är någonting som jag verkligen njuter av. Med tanke på jobbet i bokhandeln så kommer jag att få slå in mer presenter än vanligt i år, men här snackar vi inte om att lugnt och sansat pyssla med paketen. Här ska det förutom att bli snyggt också gå riktigt fort att göra, vilket betyder att jag numera sitter och hetssnyggslår in paket även på fritiden. Men jag ska inte klaga - jag gillar det ändå!

Idag hände även något annat väldigt roligt. Jag är egentligen inte mycket för skrytinlägg , men det ramlade in en MYCKET rolig inbjudan i mailkorgen idag. Det tog ett tag och några genomläsningar innan jag förstod att det verkligen var på riktigt. Ni får reda på vad det hela handlar om snart! Dansade ungefär som de i videoklippet när jag läste det ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan det vara stockhlms jul-inbjudan som trillade in till dig också? :)