22 november 2012

Och vinnaren är...

Tack för alla era smarriga julbordsfavoriter!! Ellinors hasselnötsbullar, Anna L's kålrotslåda och Lindas förslag på äggost med hjortronsylt var några nyheter bland alla de gamla goa klassikerna. Det är kul med lite inspiration till nya rätter som passar bra till det traditionella julbordet. Dagens middag bestod delvis i en av mina absoluta julbordsfavoriter - den gravade laxen.


Vinnaren av tävlingen lottades fram slumpmässigt och den här gången blev det...
... Jul hos Helena aka. Helly!

Stort grattis! Jag smög dessutom ner en liten extra present med boken - vad det är får ni se senare.. Nu ska jag fortsätta att försöka kurera mig från förkylningen och ladda upp inför morgondagens julbloggsträff!  

3 kommentarer:

nattugglan sa...

grattis till Helena!Krya på dej!

Ellinor sa...

Var tvungen att gå tillbaka till tävlingsinlägget för att se om jag lämnade en länk till receptet på hasselnötsbullarna, vilket jag mycket riktigt hade glömt, så här kommer det:
http://ellinorsworld.blogspot.se/2008/12/hasselntsbullar.html
Tycker absolut att du skall testa dessa! Grymt goda som sagt :)

Anna L sa...

Jättestort grattis