6 november 2012

Thereses jul 2 år!

Den 6 november 2010 startade jag upp Thereses jul. Mycket har hänt sedan dess, men passionen för julen ja den är densamma. Kanske har den till och med växt? Ett som är säkert är i alla fall att bloggen har öppnat upp nya dörrar och en helt ny värld!

"Att ha en blogg är inte bara roligt och mysigt, det är också en bra sätt att minnas de gångna jularna och dess förberedelser, ett sätt att minnas sina bästa och godaste recept, sina favoritjullåtar eller pyssel. För att inte glömma att få ta del av tips, recept och andra roliga saker från andra julbloggare och härliga människor där ute som också älskar julen!" Så skrev jag förra året på bloggens ettårsdag och jag kan inte annat än hålla med mig själv i år också. Julbloggsgemenskapen är verkligen någonting speciellt!

Ett stort grattis till lilla bloggen min och förlåt att jag försummar dig så. Det ska bli bättring snarast!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! grattis till dig och din blogg :)

Erica aka tomtens dotter sa...

Hipp hipp hurra och grattis på födelsedan

Victorias Jul sa...

Grattis till bloggen!

Maries strålande jul sa...

Grattis på 2 årsdagen!

Amandas jul sa...

GRAAAAAAAATTIS! =)

Ninni sa...

Nämen grattis!

Emelies Christmas sa...

Gratulerar! :)

Madeleine W sa...

Grattis på 2-årsdagen!